Den berömda juldagen...

Nu har jag äntligen vaknat till liv! Blev ingen julotta tyvärr... Hade bara sovit fyra timmar då klockan ringde, det gick bara inte att komma upp. Känns lite surt nu men så är det! Julafton är över och den var väl ungefär så som det brukar vara. Lite stressig då man vill hinna träffa både pappa och mamma och alla syskon men mysig på alla sätt och vis. I ås avslutades den på ett väldigt udda vis, på Ullis med familjen Kantola. Vi stannade ett kort tag, vi hann höra Åke och Sussi riva av ett par nummer och så Josse såklart. Jag sjöng en låt, tog en shot och åkte hem :) VI körde hem mamma och Matte också, tror att de hade samma märkliga känsla som oss.

Nu är det alltså juldagen och den blir väl också ungefär som den brukar vara. Stefans mamma och familj kommer hit så vi ska röja lite. Vi har ju ÄNTLIGEN en nyinköpt diskmaskin som ska installeras och sen är det allmänt stökigt och rörigt ändå i vår lilla lya. Efter besöket ska vi till Märsta på middag med några vänner, bli skoj! Sen imorgon finns det absolut ingenting planerat, känns skönt! Dags att ta tag i den eventuella resan då, om det ska bli något menar jag. Dags för operation snabbstäd nu!

Vi hörs, kramis!

Kommentarer
Postat av: Ullis

haha...jasså..du kom aldrig upp till julottan.
Det förstår jag. Alldeles för tidigt ju.

Härinne hos oss slappas det bara idag. Jätteskönt!

2006-12-25 @ 13:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback