Lyckodag/Otursdag

Måste bara få skriva av mig lite.... Vilken dag! Började toppen med underbar avslutning, glada barn, fina presenter och massor med julmat. Fick även en hel del beröm av både kollegor och rektor vilket gjorde mig extra nöjd och stolt. På väg till bilen och Täby C för att handla de sista julklapparna så kände jag mig gladare än på väldigt länge. Äntligen jullov! Vinkar glatt till resten av kollegiet och tänker, bäst att jag åker först så att jag kan köra i min takt :) I vägen på något konstigt sätt står en jä--a "mini parkeringsstolpe" och självklart lyckas jag snäva till svängen och skrapa upp hela bildörren. Yes, precis vad jag behövde! Där försvann det goda humöret snabbt som ögat... Bet ihop och trängdes bland alla andra galningar, träffade som tur var några välkända glada ansikten så att mobilen gick i golvet i flera bitar kunde jag liksom ha överssende med. Efter 1,5 timme var jag äntligen klar, hyfsat glad i hågen stoltserar jag ut från centrumet mot bilen. Vid utgången har de en sån där fläkt från golvet med massor av varmluft. Inte bra då man har fladdrig kjol... Som grädden på moset så fick de kanske 30 personer som gick bakom mig se mina snygga tantiga knästrumpbyxor och stringtrosor, suck! Därför är det nu dags för soffan och lite vila nu innan jag ska hämta Stefan på Arlanda. Om jag lyckas somna så kan jag ju låtsas att jag vaknar till en ny dag där allt bara kan bli bättre... Kramis!



Kommentarer
Postat av: Ullis

hahaha...nämen!!
Hur lyckades du med allt det där?? ;-)
kram

2006-12-22 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback