Segproppar är vi allihopa...

Ännu en seg och lugn dag, skönt men konstigt. Vi är båda lite hängiga så det är väl inte någon jättemunter stämning här hemma heller. Dessutom är jag sur för det blir ingen resa! Finns inte något att få tag på,om man inte vill åka två veckor förstås men det funkar ju inte. Suck! Har nog suttit framör datorn i nästan fyra timmar allt som allt och letat. Får satsa på en resa till påsklovet helt enkelt istället, hjälper ju inte mig nu. Vill åka bort! Blir inte bättre än vad man gör av det hela heter det ju så jag ska verkligen försöka vara positiv :) Ska ringa min goa Vän Malin nu, hon brukar alltid kunna pigga upp lite. Perfekt med såna vänner! ♥ I will be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback