Sista raderna för året...

Nu är det inte många timmar kvar tills vi drar iväg till Åland. Ser fram emot den stundande bastun, alltid lika skönt! Har en del nyårslöften på lager, ska ta mig en sann funderare och välja ut ett eller två. Jag återkommer med vilka det blev då jag är hemma igen. Såg en massa gamla filmklipp idag från då jag var liten, vilka minnen! Snälla Britta har klippt ihop en liten film från då vi alla var små, där farmor finns med, deras gamla hus, Nikita, Sten och Yvonne... Jag har många fina minnen inom mig med en massa underbara människor som gått bort det här året. Det är läskigt så fort det kan gå, hur lite man egentligen vet om framtiden. Än en gång blir jag påmind om hur viktigt det är att vara rädda om varandra och att aldrig ta någonting för givet. Så enkelt men ändå så svårt ibland! Dags att hoppa i säng och läsa lite, packa får jag göra imorgon (as usual).

Önskar alla jag känner + de som jag har känt men som inte finns juat här, som dock förhoppningsvis ändå finns någonstans i närheten ett riktigt GOTT NYTT ÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback