Sista tidiga morgonen på ett tag framöver!

Nu är det snart dags att hoppa i säng. Jag skulle vilja sitta uppe bra mycket längre och pula med det här men vill vara någorlunda pigg imorgon då det är dags för julavslutning med eleverna och julbord på Skålhamra med kollegerna. Jag har gjort i ordning (okej Stefan och jag) ett jättefint bildspel med minnen från läsåret som gått som jag ska överraska klassen med imorgon, spännande att se deras reaktioner. Man kanske får någon julkapp också... Vem vet? Jag fick faktiskt några redan idag från några söta tjejer :)

Tänk att få sova ut nu i två veckor, har inget speciellt planerat och det är inte ofta det är så då det gäller mig. Det kanske blir en sista minuten resa till varmare breddgrader men vi håller allt öppet. Kanske blir nyårsfirande på holmen på Åland, återstår att se! En tidig morgon är ju iofs inbokad kom jag på, har planerat att gå på julottan med min medmentor Maria och hennes familj på juldagen. Vi får väl se om jag får med mig Stefan, eller om han får med sig mig? Vore mysigt! Frestakyrkan kl. 06.00, någon mer som är sugen?

Vill passa på att önska nära och kära samt till vem som än kan tänkas läsa dessa begåvade rader en riktigt God Jul.  Var rädda om er, stor kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback