5 poäng klara!

Jag fick mina 5 poäng och är godkänd, jippie! Kändes faktiskt lite sorgligt att idag vara klar med kursen. Den har på något sätt varit en egen plats, ingen har riktigt vetat/fattat vad jag gjort, fått lugn och ro, bara varit och mått bra. Det är bra med såna platser, dags att hitta en ny kanske...

Långsam dag idag annars med reflektioner och lagarbete. Kommer aldrig lära mig att sitta still och lyssna :) Mysigt dock att umgås och göra annat tillsammans, finns ju aldrig tid att ta en fika annars och bara prata lite. Pratar man så är det oftast om en elev, något som hänt på skolan eller liknande. Skärpning!

Jo, Jess! Om du läser det här kan du påminna mig att be dig om en sak :) Tänkte vara fräck och be om proffshjälp då det gäller personliga kort. Har en kusin som fyller 25 snart och han är värd ett riktigt fint kort. Han har ställt upp för mig flera gånger i mitt liv och är en fin vän.

Här kommer lite kort ifrån den galna lördagen med laget. De är rätt snälla kort faktiskt :)
Kramis!

image35

Laget


Johanna


Kommentarer
Postat av: Sara (jobbet)

Kul att se dig i det plattade håret. Du passar jätte bra i det :). Dags att kasta sig ut bland eleverna nu... puh...

2007-04-24 @ 09:01:51
Postat av: Faster

Grattis till de 5poängen. P.O.K

2007-04-25 @ 11:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback