Avreagering!

Tror att jag kommit på ett nytt ord eller kan man säga så? Haft en toppen dag på alla sätt och vis men så är det små, små saker som jag stör mig på. Griniga, avundsjuka, inställsamma människor som ett exempel, långsamma söndags bilförare som ett annat , som det sista får det bli opratiga, ofeedbackiga och tysta personer i ledande roller. Usch och blä!

Nu ska jag sluta prata/skriva i gåtor och hoppa in i duschen och bli glad igen.
Snart fredag och snart helg.
Myshelg med sol, vänner och en del pluggande. Känns rätt okej faktiskt!

Just det, Täby vann! Hann se sista två sista straffarna. Hoppas att kamerorna inte funkar härute i skogen :)
Sorry mamma :)

Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback