Bildbevis!

Nu är jag tillbaks efter en helt underbar helg! Vilken värdinna jag har som Vän :) Ätit gott, sovit gott, myst och pratat. Vi har shoppat lite, gått på stan, druckit goda drinkar, ätit god mat, fikat, solat, promenerat och mått bra. Nästan så att jag inte ville åka hem! Men idag är det ju Lindas stora dag med fest, ska bli kul! Mysigt att träffa Stefan också, vi har pysslat ute idag och ska ha pysseldag imorgon med. Eventuellt blir det en fondvägg inne i badrummet med citat på. Det ni!

Här kommer lite bildbevis från härliga Göteborg!

Sofia & Johanna
Magnolia
Party
Pingviner

Härliga minnen från Botaniska och de söta pingvinerna i Slottskogen var bara för goa. Jag undrar dock fortfarande, vem passar dem på natten då det är fritt fram för vem som helst att vandra omkring där. Å kan någon svara på, vem har koll på att ingen bara stövlar in i ankomsthallen på inrikes och snor en väska? Helt öppet ju... Viktiga livsfrågor det här.

Kram och Trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att resan blev så bra! Jag vill oxå åka bort... Miljöombyte är inte fel ibland :). Ikväll har jag bakat muffins till Olivers kalas. Hrm, kunde ha blivit ett bättre resultat... Tror du att jag kan gå om åk 9 i hemkunskap? :) Ses imorgon!

2007-05-01 @ 21:22:23
Postat av: Sofia N.

Hej kompis! Kul att du är nöjd med din weekend i Götet, mysigt att se bilderna igen... Känner mig oxå helt skönt utvilad efter en så avkopplande helg, det behövs ibland! Nu är jag dock ledig i två dagar och har ingen aning om vad jag ska ta mig för. Ha det bra tjejen, så hörs vi =) Stor KRAM

2007-05-02 @ 09:24:17
Postat av: Johanna

>> Sofia, kom hit vetja! :) Vi kan nog hitta pingviner här någonstans med... Hoppas du får två sköna härliga dagar. Vi hörs och ses snart igen!

Kramis!

2007-05-02 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback