Bilder!

?land 4?land 3?land 2?land

Lovade bland annat mamsen att visa bilder från Stefans stuga på Åland. Påskbilderna blev inte så bra så jag letade fram lite sommarbilder. Så här fint är det på ön och jag längtar extremt mycket till i sommar nu!

Boxades idag med Fridde, var så sjukt trött innan och sov två timmar men nu efter känns det skönt. Ska rätta lite läxor och så se om det går att sova igen. Tror faktiskt det, då tröttheten anas i kroppen!

Just det, jag kom på vad jag tänkt blogga om där igår. Tack Sara & Jess! Gäller Djungelboken och en viss elev  i sexan som är väldigt sexintresserad. Han kan associera allt till sex verkligen, inte den enda i den klassen men en av de värsta. Ni vet i Djungelboken då elefanterna marscherar, minns ite så noga själv, men av någon anledning så stannar de mitt i allt och krockar och så. Dan här elever utbrister då något i stil med, kolla de rumpsexar... Usch och blä, förstöra Djungelboken så där. Man får höra mcket knäppt och roligt då man arbetar med barn.

Robin, din krönika kommer! :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Monkan

Ohhh vilka mysiga bilder...... :)

2007-04-19 @ 08:38:01
Postat av: Ullis

Meen åååh, nu fick jag en grym semesterlängtan!!!
Vilka fina bilder, vilken helg åker vi?? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback