Blandat surr!

Det har tagit några dagar att hitta tillbaka till jobb, idrottande, bloggande, städning hemma.... Skönt med lov men jag är bra mycket mer effektiv då det händer saker runt omkring mig. Både bra och dåligt beronde hur man ser på saken :)

Bilen går fortfarande bra (faktiskt), nu även inkopplad stereo. Tack Erika! Vilken frihet det är att åka då det passar en själv både till och från jobbet, kunna handla, träffa vänner eller träna. Jag har haft tur då jag ofta fått låna Stefans bil, men det är inte samma sak. Ni fattar!

Jag har inte glömt bort priserna på mina små tävlingar, ville bara skriva det! Kanske blir midsommargodis, hehe!

Jag har förträngt att det är två gånger kvar på min 5 poängs kurs. Har en del att göra tills på måndag, typ 4 texter att skriva och 3 böcker att läsa. Allt går men känns mörkt just nu. Peppning önskas, tack!

Imorgon spelar Täby Caperio semi igen, de måste vinna! Vill så gärna kika på den men vi har träning och det kommer ett gäng provspelande tjejer så jag bör väl vara där. Är ju nyfiken av naturen så vill vara där också :) Heja Täby i alla fall! På tal om träning, har kört både spining och boxning denna vecka än så länge. Känner mig fit for fight! Kul då kroppen mår bra...

Färdigsurrat och dags att sova!

Bilderna nedan är från helgen på Åland, härlig utsikt från stugan och två bamse gäddor. Den största är 1 meter lång och väger 7,5 kilo. Som ett litet mini monster, finns en bättre bild men den gick inte att lägga ut nu av någon anledning. Tro mig, fisken var stor!

Firre?land

Kram & Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Så du fick in bilderna till slut! :-)

2007-04-12 @ 08:12:29
Postat av: Monkan

Välkommen tillbaks till vardagen... :-)
Vi ses ikväll på träningen (kommer nog dock inte träna pga. för mycket jobb men kommer ner). Kram kram

2007-04-12 @ 09:38:41
Postat av: Stefan

Undrar om jag bara drömde att jag satt i bilen igår kväll med en ficklampa i munnen och kopplade in en bilstero.... ;o)

O måste säga att jag fick den "lite" mindre firren på 2,5kg,,,

Kram


2007-04-12 @ 09:53:29
Postat av: faster

Oh härligt att få se gäddor igen, det händer ju inte här så ofta precis,, härliga bilder. Jo Johanna det är en härlig frihetskänsla att ha bil och ej beroende av andra männiaskor. Jag tycker oxå att du är duktig som kämpar på med allt, jag fattar igentligen hur du hinner. Du har många järn i elden,,, vem har du ärvt energin ifrån????? Puss

2007-04-12 @ 10:08:22
Postat av: Johanna

Okej, sorry! Tack Stefan, du är bäst :)

2007-04-12 @ 16:58:11
Postat av: jess

Vaddå? har du boxats??? inte med oss i alla fall..
Tyson och sandell väntar på sällskap.. vi har snygga handskar ska du veta.. =)

(kom precis på att jag vet att du har boxats för att du sa det till mig)

2007-04-14 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback