Hälsningar från Götet!

Nu sitter jag här i Sofias lägenhet efter en lång och mysig frukost. Lite seg dag efter goda drinkar och champagne igår. Vi hade en toppendag med en tur på stan, promenad i Botaniska trädgården, Strawberry Daiquiri högst upp i Gothia Tower. Jag har toppenfina bilder från den Botaniska trädgården men de får läggas ut då jag kommer hem. Vilket ställe! Blev helt kär i alla fina träd, blommor och vattenfall. Glada barn sprang omkring och lekte, dit borde alla åka!

Idag ska vi lägga oss i parken och läsa och bara mysa bland alla andra glada människor. Det är verkligen en annan stämning på människorna här, de är gladare och trevligare på något sätt. Artiga och nyfikna på andra människor, visst är det väl kanske så i Sthlm också men jag gillar detta mer. Me like Västkusten! ♥

Undrar hur det går för vildkatterna på Åland?

Puss & Kram till alla goa nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback