Hur mår du?

Är lite irriterad, eller kanske mest trött? Har i två dagar fått höra flera kommentarer om hur mår du egentligen. Ser jag så trött och sliten ut? Kanske låter hemskt då människor bara bryr sig, men blir liksom stött. Är extremt trött men kämpar för att hålla humöret uppe. Ibland ligger tårarna på lut för att jag är så trött men jag ler och fösöker ändå. Suck, vill bara vara pigg och glad! Varför är det så här?

Längtar till helgen hos Sofia! Längtar efter sommarlov! Längtar efter lite lugn och ro!

Ska fixa lite nu och hoppa in i duschen efter dagens boxercise (var superkul). Vill försöka ligga i sängen innan 23 i alla fall, vi får väl se hur det går :)

Kram & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hrm, håller inte riktigt med de andra... Kanske är det så att vi alla här ser lika trötta ut ;). Med andra ord måste jag verkligen vara en 10-poängare nu. Tjock och trött. Kram

2007-04-26 @ 08:03:41
Postat av: jess

Vi är nog alla ganska slut! Själv har jag vägrat vakna i två dagar....
Skönt att jag har typ fem elever på projekttiden idag.... =)
Jag vill SOOOOOOVA! Men snart är vi lediga..
Å du ser inte alls ut som ett vrak! Go och gla som kexchokla...

2007-04-26 @ 09:06:33
Postat av: faster

Jag blir avundsjuk på alla som kan sova,,just nu, tycker att jag fått en lång sovmorgon när jag vaknade kl 07 15 suck,,,, har det med åldern att göra att man vaknar så tidigt?????? och varför gör man det då??? Kram från mig

2007-04-27 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback