Jag har köpt bil!

Jag är så glad, trallala! Idag har jag efter lite velande (ingår i mina beslutstaganden) köpt mig en bil. Har ju varit sugen länge och nu fick jag ett bra erbjudande av kocken på Ullis och jag slog till :) En röd liten golf! Finns lite att fixa med men den duger att köra med till jobb, träningar och runt i Väsby för att träffa vänner och familj.

Det har varit en supermysig helg med en massa sol. Jag har jobbar rätt mycket men det har varit roligt. Helt klart att det finns många skummisar i vår lilla by men finns en hel del riktigt trevliga människor också. Fick en hel del dricks igår så de nyttjades idag till något av det jag gillar allra bäst :) Blommor! Hoppas att Jessica läser detta, hehe! Idag har vi grillat för förtsa gången i år med Erika, Pontus & Sanna. Vi trotsade den kyliga kvällen och satt ute.

Nedan kommer lite bilder från i helgen. Se vilken duktig biltvätterska jag har :)

Krokusar
V?rblommorNya bilen

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men ååh, grattis!! Då har vi varsin liten röd "skruttbil" då...hihihi...
Och den här gången är det era krokusar på bilden va? ;-)
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback