Liten tävling...

Tävling


Sitter uppe och läser bloggar och förundras än en gång över alla duktiga och påhittiga människor. Jag förstår inte riktigt var de får sin tid ifrån, men jag antar att de inte tränar innebandy 3 ggr i veckan :)

Innan jag hoppar i säng så tänkte jag fixa ihop en liten tävling...
Den som först svarar rätt på de tio städerna/länderna vinner ett påskägg.
Hoppas att det är någon jag träffar rätt ofta så att påskägget kan leveras innan påsk :)
Lycka till!

DALLINF
REGNUN
HANET
RAZBEG
TIORAKEN
RANGULIBE
RADDIM
SAPRI
PESANIN
BASLINOS

Kram & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Finland
2. Ungern
3. Athen
4. Zagreb
5. Kroatien
6. Bulgarien
7. Madrid
8. Paris
9. Spanien
10. Lisabon
Anders Broskog

2007-04-03 @ 09:45:14
Postat av: Anonym

Lissabon med två s. sorry

2007-04-03 @ 09:47:34
Postat av: Ullis

Fasiken Johanna...du har ju skrivit fel bokstäver till Finland...annars hade jag varit klar kl 8.30 imorse..
För aldrig att du får ihop DALLINF till Finland... ;-)
Hehe....vi ses!
Kram kram

2007-04-03 @ 12:34:59
Postat av: Johanna

Hmm, nej vad typiskt. Jag som kollade xtra noga inatt också :) Betyder det att jag kan säga att tävlingen inte gäller och jag då inte behöver fixa ngt påskägg :) Hehe, nejdå du ska få ditt Anders. Sorry Ullis! Ny tävling kommer ikväll/inatt med tio städer/länder till. Stay alert!

Kramis!

2007-04-03 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback