Mitt liv i en bubbla

Några korta rader innan det är sovdags. Börjar bli tjatigt med alla kommentarer om hur trött jag är, men det är faktiskt sjukt. Sover 2-3 timmar då jag kommer hem och sover 8 timmar på natten. Vad är det för fel? Känns som om jag lever i en bubbla, allting händer utanför och jag har ingen riktig koll. Usch, inge skoj alls! En dag kvar, sen blir det myskväll hos syster och Jonas med pappa och Marie. Lång sovmorgon på lördag och så avslutning med laget och utgång. Självklart kikar vi på finalmatchen också, visserligen på TV men det duger fint. Söndag blir en riktig slappardag, tänkte försöka att inte må alltför dåligt.

Kul träning
idag, svårt val inför framtiden. Satsa en säsong till, trappa ner, satsa på karriären (hehe), skaffa familj kanske??? Hur vet man?

Robin, är du nyfiken?
Ullis, anytime :)

Kramis allihopa!

Kommentarer
Postat av: jess

Men man är ju inte bara trött, man är ju medvetslös!
Fatta att det snöade imorse när jag kom till jobbet... Då vill man ju bara gömma sig i sängen...

Trevlig skön helg. Kram

2007-04-20 @ 13:19:52
Postat av: Monkan

Jag tycker du ska skaffa familj så vi kan tima in lite, ha ha ha....
Vi ses imorrn! Kramiz

2007-04-20 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback