Nattsudd!

Efter två timmars provskapande (oregelbundna verb) är det nu dags för en lång varm dusch (om varmvattnet räcker) och sen sovdags. Har lovat en klok herre att sova mer, hoppa i säng till kl.22.30 och sluta vela om innebandyn. Bara göra/prova och utvärdera, behövs det så ändrar man om. Klok den där Dr Phil, eller var det Andreas? :)

Till helgen åker jag till Göteborg för att hälsa på min Vän Sofia. Ska bli väldigt roligt, det är på tiden! Jag har ju lite tur och är ledig på måndagen så det blir en weekend resa från fre-mån och så Lindas 30-års fest på måndag kväll. Mycket skoj på gång alltså! Imorgon blir det boxning och på torsdag innebandy igen. Har ventilerat en del kring innebandyn idag på jobbet, det kändes skönt på flera sätt. Vi är ett härligt gäng på jobbet och jag är tacksam över att ha så mysiga och goa arbetskamrater.

Skickar en bamsekram till alla nära och kära!



Bild: Från Google


Kommentarer
Postat av: jess

min varma dusch efter spinningen i måndags bestod av Dropp, dropp, stril, iskallt, stril, fesljummet stril.... GANSKA frusterande... men jag tror att jag blev ren i alla fall.... =)

2007-04-25 @ 08:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback