Påsklov



Idag njuter jag av påsklov och är mest bara hemma innan kvällens träning. Har en del att rätta som jag inte fick gjort i förra veckan men har ingen ro att göra klart det. Har bloggat runt en massa idag och det är helt otroligt vad folk är duktiga på att fixa och pyssla med pärlor, inredning, papper och foton. Jag blir så imponerad! Vill också men jag får inte tiden att räcka till + att pyssel och tålamod inte är min grej. Jag kommer på ideér och vill ändra/fixa men någon annan (oftast Stefan) får gärna göra det. Till sommaren sen kanske... :)

Lillasyster Frida är i Sverige och vi ska ses imorgon, verkligen på tiden! Vi ska fika i Kista C, mysigt! ♥

På torsdag åker vi till Åland för att fira påsk där så dagarna fram tills dess vill  jag umgås med vänner och få klart det jobb som släpar. Jag ska, jag måste, jag borde, jag vill.... BLÄ! Hehe!

Önskar alla en härlig dag!

Puss & Kram, Johanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback