Sega tankar!

Den här helgen har gått ovanligt fort och det känns helt osannolikt att det redan är söndag. Vi hade en rolig dag igår med femkamp, mitt lag kom iofs sist fast jag misstänker starkt att det fuskats hos vissa :) Sen såg vi finalen hemma hos Fridde och den blev ju lite av en besvikelse. Först och främst rätt tråkig match och så helt fel vinnare. Även om jag är ett stort fan av både Svensson och Holmer så hejade jag ju på Täby. Helkväll på Ullis med god mat, lite schlager karaoke och galna typer. Jag och Fridde fick en liten bumbibjörnarna show av två osäkra killar. Det finns gott om märkliga människor!  Fick mycket beröm för mitt plattade hår, får köra på det fler gånger. Suck, vad jobbigt! Hehe...

Mysig dag idag trots segt huvud. Jag, Stefan, Erika & Pontus var till Sigtuna och fikade. Vi kikade lite på alla de coola villorna som finns där, vilka hus! Sen blev det middag och bingolotto här med dem + Sanna & Daniel.
Sen blev det efterrätt med familjen Westergård! Alla bevittnade Pontus storseger på bingolotto, är inte ett dugg avundsjuk :)

Nu ska vi snart in till dem igen för att kika lite på Thailands biljetter, tänk om (eller vi ska ju) det verkligen blir av! Vilken seger att ha det att längta till hela hösten. Men flygresan, usch usch! Not my thing!

Har ni löst kluringen än då, dåligt med förslag...
Det börjar på k och slutar på k och innehåller fyra s. Kan väl inte vara så svårt, hehe.
En kortlek såklart!

Ha en härlig söndag kväll!

Kramis!




Kommentarer
Postat av: Linda R

Å vad dålig!!! Kortlek.....

2007-04-23 @ 10:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback