Underbara helg!

Sitter uppe på loftet med en kopp te och bara myser! Solen skiner ute även om jag känner att det är isande vindar från det öpnna fönstret. Morgonrocken och raggsockarna är på. Idag mår jag bra! Jag har sovit till halv tio och sedan legat och lyssnat på aktiviteten utanför på gården och bara myst. Toppenkväll igår med middag hos systeryster, god mat och trevligt sällskap. Fick låna lite toppar tills ikväll också, måste dock medge att de är lite trånga men men. Det löser sig!

Fick höra en kluring av min kära far igår och tänkte delge den till er;

Vad är det för ord i svenska akademiens ordlista som har sju bokstäver och innehåller 4 s? Maila på förslag...

Och, DJ Pollen får inte svara! :)

Såg en mysig film igår då vi kom hem, Alla älskar Alice. Den handlar om en skilsmässa ur ett barns perspektiv. Rätt hemsk men ändå mysig. Jag tänker på alla barn jag har runt omkring mig som man vet har det jobbigt av olika anledningar. Det finns så många föräldrar som faktiskt inte borde få ha barn. De har ju i alla fall inte tid eller intresse. Usch, finns många man vill ge en bamsekram och bara låta dem få vara fast i famnen en stund.

Dags att fixa för dagens/kvällens aktiviteter med laget. Idag smäller det också, heja Täby.
Jag har tippat 6-5 till Täby, kom igen!

Puss & Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback