Bebismys!

Igår träffade jag äntligen vännen Tessan och lilla sötnosen Amanda. Så mysigt att få hålla, snusa och mysa. Snart är det dags för dop också i Tyresö kyrka och så ska vi styra upp en fika här på landet. Jättekul att ses och tack för all energi och positiva kommentarer. Hoppas att du hittar hit till bloggen nu så att du kan stilla dina nyfikenhet och se lite bilder på min nya familj :)

Har gjort om lite i badrummet med vallmo blommorna, det blev mycket bättre nu tycker jag!

Ikväll blir det IKEA och packa väskan inför lägret i helgen. Hoppas på sol och roliga dagar med tjejerna!

Trevlig helg allihopa!

Puss & Kram

VallmoJag & AmandaTessan & Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Här sitter jag med ett stort leende på läpparna!! Att du aldrig slutar att förvåna!! Kan inte fatta att du satte in den där hemska bilden på mig, det va lite tarvligt faktiskt.... Men det bjuder jag på.. Måste bara tacka dig ännu en gång för en sjukt trevlig dag, det e alltid lika trevligt att träffa dig och din härliga attityd till allt. Amanda hälsar så gott. Hon e tok förtjust i den fina boken du gav, det visade hon för mig. Ja du vet, på hennes egna speciella sätt, genom att smaka lite på den. Annars måste jag bara säga att du fått till din blogg jättebra. nu kan jag verkligen hålla mig uppdaterad...
nä, nu vaknade amanda så jag måste kila...
sköt om dig och hälsa micke så gott

2007-08-11 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback