Blandat

Jag lever trots att det var längesen jag skrev! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men ibland vill man bara sjunka in i en bubbla och vara för sig själv, eller i alla fall jag. Enough said!

Har goa Hanna & Felix här, vi har varit och lekt på Norra Berget och nu kikar vi på film. Inget gör mig så glad som att vara nära barn :)

Helgens läger var kanon med bra planering, god mat och goa tjejer.  Pricken över i:et är att jag efter helgen är lagkapten, känns jättekul och stimulerande. Trots lite strul och några turer så är det så här tillslut!

På fredag börjar jag jobba igen med blandade känslor, blir nog bra!

Som ni märker så är jag inte speciellt "talför" idag, ville mest visa att jag lever.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman!
Kul att du blev kapten iallafall, grattis!
Kanske dax att skaffa egna barn.... om de små gör dig glad....??
Kram kram

Postat av: Ullis

ibland behöver man inte skriva så mycket..
Räcker bra så.. ;-)
Tack för hjälpen med barnen idag, vännen och grattis till kaptensrollen!!
Det klarar du med glans.
Kramar

2007-08-15 @ 18:15:56
URL: http://ullismelin.blogg.se
Postat av: Jess

Va roligt att du blev kapten! =)Då kan du samla in flocken och driva på den. =)
Det kommer bli bra att börja jobba igen - jag lovar! Vi kan dejta i förråden och skvallra lite då och då...
Kram kram

2007-08-15 @ 18:23:06
URL: http://www.skrivbordsblomman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback