Bra dag

Sitter vid datorn och småler för mig själv. Jag har haft två toppenlektioner med mina nior och jag bara går runt och myser då de skriver så pennan glöder. Det är verkligen en positiv energi bland eleverna so far och det värmer så mycket i själen. Det är skolfoto idag, inte riktigt min favoritsysselsättning att vara med på bild. Det går an men inte så mycket mer. Har valt en tröja jag gillar med lite färg, men den kliar. Suck!

Ikväll blir det inkassering av födelsedags överraskning till Micke, hoppas på en myskväll. Stället vi ska till är en stor favorit men vill inte skriva något här då älsklingen kanske tjuvkikar.

Dags att fixa lite inför dagens sista lektioner, längtar hem och vill att det ska bli kväll nu på en gång.

Önskar alla en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ha en riktigt mysig kväll!

2007-08-29 @ 16:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback