Fixardag!

En dag med sol och så kom molnen, typiskt! Det var en mysig dag igår med lite fixande och solande, gjorde tomat och spenatpaj till middag och sen var vi ute och letade svamp och blåbär. Idag tänkte jag göra en blåbärspaj! Känner mig som en riktig hemmafru :) Försöker få lite ordning i klädkammaren också, det rummet är verkligen ett evigt projekt.

Huvudet har redan börjat tänka jobb men jag vill inte, inte riktigt än. Jag har varit inne på flera lärarbloggar, kollegors och okändas. Jag får lite panik, planeringar har påbörjats hit och dit, ideér samt knep och knåp diskuteras. Jag ska börja jag med, men först då jag VILL. Annars blir det ändå inte bra!

Kom på en sak igårkväll, saknar en massa saker... Man ska inte låna ut då man har minne som en guldfisk. Efterlysning!

Vit/brun fleecetröja
Svarta byxor (Sanna)
Grön huvtröja
Skolkatalog Gymnasiet
Favvo böcker (pocket)

Tror att det var allt! Tacksam om berörda känner igen sig och lämnar tillbaka vid tillfälle. Just idag saknar jag fleecetröjan mest, brrr!

Dags att bege sig ner till kaoset i klädkammaren igen, vi ses och hörs!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jess

det är bara sjuka människor som börjar göra planeringar redan nu.
jag är en av dem, men jag säger som du. Jag gör dem när jag VILL, inte när jag måste..
jag gör det när jag tycker det e kul.. =)
ha ledigt du!
kram

Postat av: Erika

Jag har en bok som är din! :) Men har inte läst den ännu. Ses imorgon! Kram

2007-08-02 @ 21:58:14
Postat av: Sofia

Hejsan! Tack för kortet vi fick i veckan =D Första posten till nya adressen! Nu väntar en veckas segling längs västkusten, och tur har vi med vädret oxå, hihi...
Stor kram

2007-08-05 @ 15:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback