Första lektionen avklarad!

Nu har jag haft min första "riktiga" lektion och det var  roligt. Lite snackigt och rörigt men vi skrattade och det var mysigt. Jag vet att jag skrivit det förut men det är verkligen härliga kollegor och människor som jobbar här. Är så glad över att jag vågade ta det här jobbet för 1 1/2 år sen som nyexad och lite osäker student. Ska fika lite nu innan det är dags för nästa lektion och så möte. Det är träning ikväll igen så det blir hem för att fixa middag och välkomna älsklingen som kommer hem från Norrland.

Ikväll får det nog bli kattjakt sen då grannarnas katter hållt sig borta väl länge nu. Har ställt ut mat till dem men allt finns kvar.
De som alltid brukar komma springande så fort man kör ner på gruset, hmm inge bra!

Hoppas att alla har en bra dag!? Sköt om er!

Höstliga kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback