Nytt inköp som värmer

Hemma med raggsockor och mysisar med massa tända ljus. Brr, vad jag tycker det är kallt och ruggigt. Längtar tills Micke kommer hem, vill kramas...

Jag hittade ett fint halsband på en blogg jag läser då och då och blev såld. Från första början så kände jag att det var ett "Erika halsband", verkligen hennes stil. Vi kikade på det tillsammans och nu har vi båda beställt ett. Visst är det fint? Det bästa av allt är att hälften av pengarna går till
Barncancerfonden.

152674-81
Bilden har jag lånat från den ovannämnda bloggen, hoppas att det var okej!?


Nu ska jag krypa upp i soffan en liten stund innan det är dags för träning (igen).

Puss & Kram

Ps: Borde ha stannat och samplanerat lite med andra driftiga goa kollegor, hade ingen ork eller motivation. Är verkligen dålig på att samplanera, tycker oftast att det tar sån himla tid. Behöver min timme innan jag ska iväg på träning. Men skäms lite...

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: jess

Du kan få kolla vad vi gjorde och sen haka på om du vill.
Det kan bli rörigt om man är många som ska planera och ibland blir det frustrerande när inte alla har samma idé om hur saker ska genomföras.
Men det blev bra till slut.. tror jag...
kram,

2007-08-29 @ 07:40:44
Postat av: Ullis

mmm...jättefint halsband!

2007-09-02 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback