Solen skiner!

Klarblå himmel ute och vaknade utan huvudvärk, kan det bli mycket bättre? Ja, om Micke vore hemma och om man hade några tusenlappar tlll på kontot och en egen båt, en utlandsresa bokad och och och.... Äh, drömma kan man göra men jag är väldigt lycklig och tacksam över det liv jag har och det som kommer framöver. ♥

Har fastnat framför datorn som så många gånger förr men nu vill jag verkligen ut i solen. Lägger ut lite mysiga bilder från förlovningsdagen och önskar alla en toppendag i solen!

Sköt om er, puss och kram!

Fjäderholmarna
Mathias
Mysbild



Kommentarer
Postat av: Jess

Det är lite jobbigt att va hemma när kärleken jobbar...
Jag tycker det e skitsegt och vill bara att han ska va hemma med mig...
En utlandsresa hade inte suttit helt fel....
Men idag har jag cyklat till Örby, det är ju exotiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback