Solen skiner

Det är blå himmel ute och sol men lite för kallt för min smak. Vad gör det då man arbetar med underbara människor, vuxna och barn? Det har varit en väldigt intensiv förmiddag men härlig. Det är en sån skön känsla att sitta och skratta med sina elever. Toppenkväll igår med min älskling, så himla mysigt i Sigtuna på Båthuset. Jag rekommenderar alla att ta sig ett besök dit vid tillfälle. Tack Micke för allt ♥

Ikväll får jag min nya innebandyklubba, eller får och får :) Den kommer och den ska ju såklart betalas! Det känns som om en toppendag idag helt enkelt och jag hoppas det fortsätter så länge, länge, länge.

Ha det gott allihopa!

Ps. Har ett rätt högt snitt på besökare men väldigt få kommentarer, vilka är ni som kikar och inte skriver ngt? Vill ha mer :) Får man skriva så...

Kommentarer
Postat av: Linda R

Hej, hej!! Vad skönt att allt känns så bra. Håller tummarna att det forsätter så... Vi får ta och boka dag snart så vi kan träffas! Kram.

2007-08-30 @ 15:37:45
Postat av: malin

Hej vännen! Va härligt att kvällen blev lyckad:-)Just nu sitter jag på jobbet och ruttnar..
kram malin

2007-08-30 @ 16:22:12
Postat av: Jess

Så klart att man får skriva så!
Jag har också haft en toppendag i solen! Liteblåsigt men himla nice. tänk vilket jobb man har! =)
kram

Postat av: Sara

Jag kikar in titt som tätt, men hinner inte alltid skriva. Kram på dig och hoppas att helgen blir bra!

2007-08-31 @ 13:11:10
Postat av: Ullis

å jag läser
ju förstås.. men skriver iofs rätt ofta också!
Tack för det nybakade bröder imorse..
Kramis

2007-09-01 @ 22:26:15
URL: http://ullismelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback