Suck!

Arbetsdagen är över och jag laddar för ett pass på gymmet med lite styrka och bastu. Känner mig stel och öm i kroppen efter att ha suttit still så mycket så en bastu kanske hjälper!? Är trött och grinig idag, har sovit dåligt inatt. Drömt mycket konstigt och varit lite klurig, klurig är ju då och då mitt mellannamn. Vi gjorde en grupplista idag på konferensen och alla namn och siffror bara hoppade omkring, tabbar var i vägen och nya bud kom från alla håll och kanter. Höll på att slänga laptopen i golvet tillslut men med lite tålamod och bra coachning från gulliga Kanita så gick det vägen.

Tack snälla goa underbara grannar som kom förbi igår med pizza och glasstårta, det värmde!

Vill på ett sätt skriva så mycket mer eller på ett sätt bara skrika rätt ut. Aaaagh! Ibland blir jag så galet frustrerad över att saker och ting i min närhet inte är som jag vill. Lever jag i en drömvärld om jag inte vill släppa på det? Varför känner jag mig som boven då allt jag vill är att försöka förstå alla i ett sammanhang eller i en situation. Vill inte känna så! Såna situationer stöter jag på dagligen i mitt arbete och det håller inte att bli så här frustrerad då. Alla situationer är iofs inte lika och berör en inte på samma sätt heller men  åh, suck jag vet inte! Vill bara ha lugn och ro.

Kanske kikar en sväng på lillebror idag efter gymmet som tydligen har match, tack Erika för informationen :)

Puss & Kram till alla mina nära och kära!






Kommentarer
Postat av: Monkan

Hallå! Tillbaks efter 1 vecka i Side, Turkiet. Kul att du fick bli kapten till slut... :) Du passar för jobbet så jag har inga tvivel på att det ommer bli kanonbra! Ha det så bra så ses vi säkert snart igen hoppas jag (du kan få klappa magen min som börjar bli riktigt stor nu, hehe)! Ta hand om dig & hälsa Grattis till killen (som jag ännu ej träffat iofs). Kram kram

2007-08-22 @ 20:11:33
Postat av: fiolin

Du, det där om att förstå alla i ens närhet...det finns vissa på jobbet som jag inte vill förstå, för den värld de(läs:hon) verkar leva i måste vara totalt hysterisk och neurotisk! Alltså, det kan inte vara en hälsosam och kreativ miljö att vara i närheten...jess förstår vad jag menar... So - you are NOT alone..

2007-08-22 @ 23:14:28
Postat av: jess

jag har eget arbete nu.
Jag förstår inte alls hur någon av er menar... Jag är blond och korkad!
Men gud nu har jag kaffekoppen med mig. Oj kan man ha koppen med sig. Ja jag fikar fortfarande. Kan man verkligen ha kaffekoppen med sig?
VAAAAAAAAA? Vad sa ni? nu har jag missat allting!
JAG HAR HÖRT ATT MAN FÅR DÖDA JOBBIGA MÄNNISKOR. BARMHÄRTIGHETSMORD KALLAS DET!

Postat av: jess

Det är trist att vi aldrig hinner ses. jag har nästan glömt hur du ser ut... =)
Kram

2007-08-23 @ 08:53:58
URL: http://skrivbordsblomman.blogg.se
Postat av: Sara

Är så trött att jag inte riktigt kan tänka, men ibland är det svårt att förstå hur andra tänker. Speciellt den som Fiolin och Jess menar :). Det slipper du i alla fall :). Självgår jag här i min bubbla nerkräkt och dann. Hinner inte filosofera så mycket, men saknar er i alla fall. Kram

2007-08-23 @ 21:20:14
Postat av: svärmor

Hej Sonhustru.......
Jätte glad o jätte stor överaskning när du dök upp på altanen.
Tack för d :)
Borde ha förstått redan när Micke sade att han körde inlandsvägen att något var lurt,men d var en mycket trevlig luring;) Tack för att du är en sån underbar människa och att min son har fått träffa dig.
Du är alltid välkommen att ringa el.komma hit oavsett om Micke är me el. inte.Ta hand om varandra
och må så väl.
Tack för
att ni finns och ställer upp när ni kommer upp till norrland.

2007-08-26 @ 17:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback