Tidsfördriv

Då jag inte är så värst bloggsugen och talför i dagarna kommer här en lista som jag hittat på en rolig blogg. Feel free to copy! Passar på att önska alla en trevlig helg!

PERSONLIGT
Namn: Johanna Wiksten
Födelsedag: 15/5
Hemstad: Köping
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brun
Längd: 166 cm
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Oxe
Skostorlek: 36
Är dina föräldrar skilda: Ja
Rädslor: Mörker, hajar, grodmän, ubåtar, förlora nära och kära

FAVORIT
Färg: Brun och röd
Mat: Allt som har med lax att göra och potatis såklart med mycket smör
Sport: Innebandy givetvis, men det mesta annat går också bra.
Glass: Piggelin
Godis: Lakrits
Affär: Går i perioder men IKEA och HM funkar alltid
Nummer: 13
Tuggummi: Gärna lakrits 
Helgdag: Lördag
Årstid: Våren
Radiostation: Är allätare men svenska favoriter är en klassiker
Kroppsdel på motsatta könet: Händerna och bröstet

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Hmm svårt, ingen tror jag!
Vem är mest högljudd: Måste vara syster Josse :)
Vad får dig mest att skratta: Barns härliga kommentarer
Vem har du känt längst: Av de få nära vänner som finns kvar idag så är det nog Linda R
Vem är blygast: Sanna tror jag
När grät du mest: Då farmor gick bort ♥
Bästa känslan: Att göra någon annan riktigt glad
Värsta känslan: Att göra någon annan ledsen
Vart vill du bo i framtiden: I ett stort hus nära vatten, familj och vänner

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Jepp
Rymt hemifrån: Det har väl hänt...
Tänkt på självmord: Under vissa jobbiga perioder så har tanken flugit förbi, inget jag är stolt över!
Sovit utomhus: Inte så ofta men ja
Spytt i skolan: Nä tack och lov
Velat bli modell: De flesta tjejers dröm som liten så ja under en kort period
Sett en död människa: Ja tyvärr
Ätit sushi: Ja några gånger
Varit på scen: Lite karaoke och körsång har det blivit
Retats: Inte jag heller...

DU
Svär: Ibland
Sjunger bra: Nja, låter skitbra i duschen och bilen :)
Duschar dagligen: Ja ända tills varmvattnet tar slut
Vill gå på högskola/universitet: Redan gjort men kanske lite till
Vill gifta dig: En stor dröm
Kommer överens med dina föräldrar: För det mesta
Gillar åska: Nä inte mycket, läskigt ju
Spelar något instrument: Inte längre
Äger en ipod: Nope
Sover med gosedjur: Alltid
Pepsi/cola: Usch nej tack
Mc donalds/burger king: Väldigt sällan
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Går i perioder
Gitarr/trummor: Hmm vet inte
Adidas/nike: Var såld på Nike förut men nu är det inte så noga, gillar Puma :)
Kakor/paj: Paj tror jag
Blind/döv: Ser och hör alldeles för mycket

KAN DU
Gå ner i splitt: Inte längre
Skriva med båda händerna: Jovars
Vissla: Det går framåt
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Vadå?
Ha dina ögon i kors: Med hjälp av ett finger så...
Nudda näsan med tungan: Nä
Dansa: Tack vare gamla kollegorna på räddningsskolan så kan man väl en del
Äta vad du vill utan att oroa dig: Kroppen tål nog det mesta men inte hyn

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Micke
Du pratade i telefon med: Pappa
Du msnade med: Malin
Du kramade: Micke igen :)
Du skällde på: Skäller nog aldrig
Du sportade med: Wildcats


SENAST DU
Skrattade: Idag för en stund sen
Grät: I förrgår.
Filmen du såg: La Bamba för sjuttonde gången
Tuggade tuggummi: Igår
Skämdes: Var nog igår då en av mina blunders dök upp under middagen, vadå är inte en utombordare en båt man sover ute i :)
Drog ett skämt: Jag drev nog med mig själv i samma veva där igår
Sjöng en sång: Nynnade lite idag till ztv då jag rensade klädkammaren


ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: En, gärna tunn/låg
Dricker du mjölk: Ja mycket!
Person du hatar mest: Oj, hata är ett stark ord. Ingen tror jag...
Vad borde man uppfinna: En rättningsmaskin till trötta lärare
Är du ett hälsofreak: Inget freak men nog tänker jag på att röra på mig och äta lite vettigt
Vilket är det värsta vädret: Slask och gråa dagar
Lekte du med barbie som liten: Massor, mina och gamla bästisen Sannas barbies var inte rumsrena

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till imorgon i din första match som lagkapten.
Sov så gott

2007-08-18 @ 23:57:37
Postat av: Johanna

Tack gulliga du! Vi ses senare ikväll, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback