Uppladdning

Snart är det äntligen match igen, åh vad jag har längtat! Känner mig mer laddad och motiverad än på väldigt länge. Vi möter Bro som spelar i div 3 med gamla lagspelare som Madde och Nadia. Första matchen som kapten, känns lite pirrigt. Jag har ätit gröt som älsklingen min fixade imorse och sitter och laddar med bra musik. Ska ta en promenad innan jag åker ner till Väsbyhallen sen... Laddar upp lite nya bilder på laget från förra helgens läger ocn en och annan gammal matchbild för att komma ännu mer i stämning.


Puss på er!

Nya laget
Lägerbilder

Tack


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att det gick bra på matchen - om inte är du väl på mindre bra humör nu :). Ses gärna någon dag framöver. Vi kan väl höras om det. Vet aldrig hur dagsformen är... Vore kul att prata lite och höra hur du har det. Är lite fundersam...efter dina inlägg ibland. Kram på dig!

2007-08-19 @ 16:20:23
Postat av: tessan

Grattis till vinsten!! Ni spelade riktigt bra... var jätte kul och se!!!
längtar tillbaka lite nu faktiskt =)
ville oxå gratulera till att du blivit kapten... du kommer klara det galant! du är perfekt för den rollen!!
ta hand om dig så ses vi säkert i hallen något mer!!
kramkram

2007-08-19 @ 18:17:18
Postat av: josse wildcat

Du gjorde en grym debut som kapten idag=) Skötte dig galant både som kapten och på planen var du på rätt plats hela tiden=) hehe,, känns allti bra att veta vart jag har dig när jag strular till d lite där nere;)

2007-08-19 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback