Vill...

bli bjuden på fest, på mat, på fika. Vill ha gäster som vill komma hit och sola, umgås och må bra. Vill ha roliga planer inbokade så som tjejmiddag, kräftskiva, myshelg borta på något spa. Mycket jag vill! Jag tror att jag behöver börja jobba för nu är det mycket klurerier här hemma på dagarna...

Längtar tills Malin kommer, vi ska plocka lite blåbär och så äta gott innan det är dags för träning ikväll igen!

Igår var första inneträningen för säsongen, grymt kul att spela! Trots att vi inte hade några
stora mål eller någon visselpipa så gick det an. Foten höll och kändes stark, längtar efter matcherna! Vet inte hur officiellt det är, men spela roll...  Blev tillfrågad att vara vice kapten i år, känns bra och kul! Skulle ljuga om jag sa att jag inte är lite besviken över att inte få vara kapten men i det långa loppet så kanske det passar mig bra. Jag vet hur det kan bli!

Dags att bege sig ut till solen och idag ska jag faktiskt ta med mig lite planeringsjobb inför hösten, har ett litet minisug iaf inför att börja jobba! Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Erika

Vi kan fika :) imorgon efter 15. Hos dig eller hos mig spelar ingen roll. Iofs kanske du har blåbärspaj hemma :). Hör av dig!
Kram

2007-08-07 @ 16:14:55
Postat av: Jess

Det är alltså du som har tagit mitt jobbsug.. Jag undrade var det hade tagit vägen.
Jag vägrar börja jobba igen.
Jag ska bli lyxhustru! Måste bara hitta en rik man som kan vara skenmake eftersom jag måste ha kvar hjärtat..
Hmm.. det blev svårt.
Hur som helst så vägrar jag jobba!
kram

Postat av: Jess

JAG ÄR SÅ UTTRÅKAD!!!!!

2007-08-07 @ 18:33:25
URL: http://www.skrivbordsblomman.blogg.se
Postat av: JOsse vildkatt

Grattis till vice kapten tillfrågan=) Passar dig som handen i handsken=) En respekterad ledare med gott hjärta:)
Hoppas du känner dig bättre nu förresten;)

2007-08-07 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback