Då var det väl dags...

... för lite bildbevis tillslut :) Tänkte att jag skulle visa upp min lilla mage :) Detta är taget då vi var i Norrland och är i vecka 17. Vi var till Mvc i onsdags och allt ser och låter bra, skönt att veta! Annars är det lugna dagar här hemma med mycket film, vila, läsa böcker och bara vara. Mer uppdatering om livet kommer imorgon...

Lägger upp två bilder till. Den ena är min fina julpresent från en elev och hans mamma. Jag bara älskar den! Den andra är från pimpeldagen i Norrland. Önskar alla en riktigt mysig lördag kväll!

Kramisar!

Pimpelvy
Magen vecka 17
Fin present



Kommentarer
Postat av: Josse

Åh så sött...jag vill att bönan ska komma nu;)
Puss

2007-12-29 @ 20:36:44
Postat av: Monkan

Tjusig mage.... :)

2007-12-29 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback