Det är på riktigt!

Snart är den otroligt lugna och härliga helgen över, alldeles för fort i vanlig ordning! Det har blivit mycket sova och vila, småpyssel hemma och full aktivitet på gården. Ny granne, morbror var här en sväng och så lite lunch och mys med "the old neighbours". Ikväll står pepparkakshus och smörkola på schemat, samt lite rättning och förberedelser för veckan. Tiden går så himla fort nu, snart dags för betyg och de sista proven samt läxförhör... Snart jullov så det är bara att kämpa på! Det är mysigt på jobbet så jag klagar absolut inte, det är bara mycket att hålla koll på och jag är rätt säker på att minnet blir än sämre då man är gravid, det känns så iaf! Barnen är glada och frågar mycket om magen, hur jag mår och om tilltänkta namn. De ger mig energi och glädje!

Att jag verkligen är gravid och att det finns en liten krabat därinne blir alltmer verkligt i och med gratulationer, lyckönskningar och presenter. Vi fick de första bebispresenterna i helgen. Tusen tack gulliga Erika & Pontus för superrolig och intressant bok och mysig tröja och tack till Mamma, Matte & Robin för gulliga sandaler :) Det är dags med lite magfoton snart så att man så småningom kan jämföra och minnas svunna lättare tider, hehe! Jag har planer på att göra ett litet album till den lilla med bilder, tankar och kommentarer under de här månaderna som h*n sen kan få då h*n blir äldre. Det är du Sara som lärt mig att skriva sådär :) Men du visste, det gör inte jag!

Innebandyn då... Ja, förlust med A laget igår, än en gång! Nu vänder serien och vi får komma med nya tag. Allt kan hända och vi ger inte upp, de vet jag med säkerhet! Jag såg fram mot B lags match idag men våra motståndare lämnade WO så det bidde inget. Tråkigt!

Här kommer en bild på de fina presenterna, önskar alla en mysig första advent!
Jag tog lite fler foton på mitt julpyssel, men de blev så stela och visade inte alls det myset som jag känner här hemma så ni får se om/när ni kommer förbi istället!
Många kramar!

Presenter


Kommentarer
Postat av: Faster

Ohhhhhhhhhhh, snyft

2007-12-04 @ 10:14:10
Postat av: Johanna

Ja, visst är det häftigt Faster! När du ser magen sen så kommer du tro på det än mer, jag lovar!

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback