God fortsättning allihopa!

Redan juldag och dagarna har minsann gått fort. Men härligt har det varit, lugnt och skönt, god mat, mysiga stunder och harmoni. Hoppas att alla bloggläsare har haft det detsamma? Vi är kvar i Norrland och jag sitter i källaren och tar igen lite datortid :) Jag har medvetet hållit mig borta ett tag och verkligen varvat ner, så himla skönt! Idag kom dock suget igen efter att hålla sig lite uppdaterad via tidningars nätsidor, mail och bloggar.

Micke har varit ute och pimplat hela dagen med vänner och jag åkte förbi en sväng och med solen, isen och all snö fick jag en riktig lyckokänsla i kroppen. Jag var till Östersund på förmiddagen och knatade runt i stan alldeles själv, kikade i skyltfönster, tittade på gamla fina hus och tände ljus i kyrkan. Skrev lite i gästboken också och sände en massa tankar till barn och familjer som har det tufft eller till de som är ensamma nu i juletider. Tänker på en familj speciellt och önskar er alla styrka och kraft till att orka vidare!

Nu ska jag snart bege mig ut på vägarna igen för att hämta de två änglarna på varsitt håll. Sen blir det nog en lugn helg med god mat, lite spel och kanske en bastu. Imorgon bär det av hemåt igen och förhoppningsvis så snart det bara går träffa vänner och familj.  Det finns ju lite julklappar kvar att dela ut :)

Jag önskar alla en god fortsättning och sköt om er samt era nära och kära. Jag hade hoppats på att få skriva att bebisen gett sig till känna och sparkat lite så här i juletider, men inte än. Magen har dock växt mycket och det känns att det händer saker. Snart så!

Puss & Kram allihopa!


Kommentarer
Postat av: Monkan

Låter som att du har det riktigt skönt uppe i norr, härligt! Noah sparkades inte i magen förrens jättesent så det hinner komma... :) Du får höra av dig när ni tänkte komma förbi & kika/hälsa på (jag e ju hemma)! Kram på dig & kör försiktigt

2007-12-25 @ 19:13:48
Postat av: Faster

Åh vad skönt med lyckokänslor,,, jag har fullt upp med att mata fåglar och katter,,, åkte till mölnviks centrum för att köpa mig en lite köttbit,,hm,,vad kom jag hem med???? 5kg fågelmat,,,fin blandning till vildfåglar och 6stycken talgbollar,,, ingen köttbit ha ha. kram på er.

2007-12-26 @ 13:19:27
Postat av: Linda R

Årets sista jobbdag, och det strular som attan på jobbet. Inte så kul men skönt med lite ledighet snart igen!! Kram på dig!!! När kan vi träffas tro....? ;oD

2007-12-28 @ 13:49:13
Postat av: Lina

Hej vännen! Här kommer en julkram från en annan del av Norrland! Hoppas du har det bra, kram kram

2007-12-29 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback