Julmys

Nu är det mycket som händer! Idag hade vi liten träff alla kollegerna hemma hos gulliga Ulrica som bakat massa gott och fixat. Granen stod klar och julmusik spelades, fick en sådan julkänsla. Ville bara ligga kvar i hennes soffa och njuta! Men det gick ju inte... Iväg och handla lite och så iväg på nästa julmys med laget. Jag borde slå in julklapp och göra mig klar, fick bara sånt behov av att skriva lite.  På något underligt sätt så är ju detta avkoppling för mig :)

Kul att prata med både Monkan och Sofia i telefon igår. Långa telefonsamtal hör inte till vanligheterna i mitt liv. Man är ofta på väg någonstans eller är stressad. Skönt att höra att lilla Noah mår bra också! Även skönt att höra från en expert att mitt trötta beteende är helt normalt. Tack Monkan!

Just det, den där fortkörningsflashen jag nämnt. Tror ni att jag klarade mig? Jag trodde ju det, naiva lilla Johanna :) 2000 kr vill de ha, suck och stön! Från och med nu är det cruise control som gäller för hela slanten. För att öka på tråkkontot så var jag hos tandläkaren imorse. Fy bubblan vad ont det gör, bara de pillar och kikar lite så ilar och värker det. Då har jag ändå bra tänder, har jag fått höra. Låg med tårarna rinnande och höll tummarna för att få komma tillbaka om minst ett år, helst två. Icke sa nicke, ett hål, stort var det också. Återbesök i januari, blä!

Dags att röra på sig... Många extra varma kramar till Berit & Ron som är sjuka i norr, älsklingen som är sänkt fortfarande och kära grannarna som ställer upp i vått och torrt. Jag har ju nämnt att de har en liten mini livs hemma hos sig. Nu har de öven börjat med hemkörning, så himla bekvämt! Bättre grannar och vänner får man leta efter ♥

Puss & Kram allihopa!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Kul att prata med dig oxå, va ju ett tag sen då man vart lite busy här hemma... Ska bli kul att ses efter jul! Kram på dig

2007-12-18 @ 22:13:25
Postat av: Faster

Neej, fick du böter? suck,,,,,tänk på att de har fartkameror hela vägen ifrån Mölnvik,,,du vet köpcentrumet här vi Gustavsberg och hela vägen hit till Strömma,,, och de har fått böter här ute med foton och allt,,,så tänk på det...och att de har ändrat hastigheten vid Grisllinge havsbad till 50,,,, så håll koll.. kram kram

2007-12-19 @ 12:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback