Sista veckan innan jul...

Nu är det inte många dagar kvar innan jullov och mys med nära och kära. Det ska bli så himla skönt! Utan att överdriva så älskar jag att vara på mitt jobb men att få sova så länge man vill och bara glida omkring i tofflor och morgonrock hela dagarna känns väldigt lockande just nu... Eleverna kollar status varje dag, hur mår magen, har ni bestämt namn än, vet ni om det blir en tjej/kille osv. De är för söta!

Lugn och skön helg uppe i Norrland med bastubad och badkarsbad, kan det bli mycket bättre? Massor av snö och vackra vinterdagar. Tyvärr var lilleman hängig däruppe men det var mysigt att ses ändå. Tyvärr igen så verkar både Micke och svärfar ha åkt på samma släng och är sängliggandes. Usch och blä, jag har haft mitt och vill inte ha mer! Tänkte råda bot på det genom att åka och träna ikväll och inandas en massa frisk luft!

Vill passa på att gratulera Gun (x-tra farmor eller gammelfaster som jag har för mig att vi ibland kallade dig) till bröllopet. Verkligen jättekul att höra, all lycka till er


Nä, nu mår jag ju faktiskt också lite illa. Ska lägga mig och vila lite och be till han däruppe att det går över.

Här kommer lite fina vinterbilder att få julstämning till, kram på er!

Norrland by winter
Vinterlandskap

Kommentarer
Postat av: Faster

Nej men nu får ni ta och krya på er!!!
Om ni vill bada ång eller vanlig bastu till på fredag så ta med er hanndukar,
och så tänder jag en varm brasa i öppna spisen. Många kramar och krya på er tankar sussi

2007-12-17 @ 20:03:49
Postat av: Monkan

Härliga bilder!!! Tänk om lite av den snön kunde komma hit oxå innan jul.. Ha en bra vecka nu innan jullovet & hoppas du inte blir sjuk nu! Kram Mon

2007-12-17 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback