Skolavslutning!

Nu har vi haft avslutning och efter det blev det julbord med kollegorna. Mumsigt!  Alla är så otroligt goa och trevliga, det är härligt att känna så på sitt arbete. Jag har varit så trött nu igen i några dagar så jag har verkligen längtat efter att få gå upp när jag vill och bara gosa i morgonrocken hela dagen lång :)

Måste bara få skriva att jag/vi fick så många fina julkort av eleverna under veckan, det gör mig alldeles tårögd och varm i själen. De är för goa, mest hela tiden! En otroligt fin present och ett kort av en elev/förälder gjorde min kväll igår.

I onsdags var det julshopping på högsta nivå och otroligt nog så hittade jag nästan precis allt. Jag har haft två shopping dagar, en med Hanna & Andrew i Täby och så igår med lillebror i Väsby C. Båda gångerna har jag sprungit på kända personer. Me like :) I Täby var det Christer Fuglesang och igår i Väsby var det Paolo Roberto. Jag som alltid samlat på autografer i mina yngre dar vågade knappt titta, hehe. Man blir fegare på äldre dar, eller kanske är det så att man har mognat på sig lite?

Dags att ge sig ut idag igen för att fixa det sista. Mysigt att träffa familjen idag, längtar!

Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Faster

Trevligt med kändisar. Väntar på att ni skall komma,,,jag har dammsugit, för att få bort det mesta kattstråna,,,skall försöka få eld i brasan nu oxå så att det är varmt när ni kommer. Kör försiktigt.

2007-12-21 @ 14:37:35
Postat av: Monkan

Tänkte bara passa på att önska er en riktigt GOD JUL!!! Kram

2007-12-23 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback