Tröttmössa

Vägrar bli sjuk men har riktigt ont i halsen idag, blä! Sov mest hela dagen igår, sov bort träningen. Noll koll! Är jättetrött idag trots en hel natts sömn, men det är väl såna tider antar jag. Mörkt och tråkigt väder samt en liten annan krabat som tar den lilla energi som kroppen min har? Bara att kämpa på! Tråkigt väder ute, längtar efter sol och värme eller riktig vinter.

Ikväll blir det fika med laget hemma hos Eva, mysigt! Skönt att få lifta med Sanna och bara slappa i baksätet. Sen blir det mys hemma, längtar!

Ha en bra dag och skicka gärna lite energi, snälla!
Puss & Kram!

Ps. Skumt, detta inlägg blev inte publicerat då det skulle. Vad är fel på blogg.se. Nåväl, här kommer det iaf, ca en dag försent! Energin behövs idag med, trust me! Glad och lycklig men ack så trött!

Kommentarer
Postat av: Faster

Lilla gumman, om jag kunde skicka dig energi skulle jag skicka dig hela solen. Jag fick en sådan lyckokänsla (du vet) igår när jag läste din blogg och såg era presenter ni fått, då tror jag att det sjönk in, Johanna har en bebis i magen,,,,, helt otroligt. Ett litet litet liv,,,som e så stort, så stort,,,ja det är helt otroligt STORT,
Många varma varma kramar KRAMAR KRAMAR KRAMAR:

2007-12-05 @ 12:29:05
Postat av: Lillesyster

Hej du din gamla indian!
Hörde på din röst att du är trött och sliten;( vill inte att du ska vara det!
Hoppas du börjar må bättre snart....
Puss puss

2007-12-05 @ 13:32:29
Postat av: Grannen

Jag är också jättetrött idag... börjar lessna på mörkret som ständigt är utanför fönstret..
Fy för den här årstiden när det inte kommer någon snö..
Kramar!!

Postat av: Sofia N.

Hej Johanna! Förstår att du blir trött av det här vädret, lite väl grått alltså... Skickar såklart över massa värme och ork, jag sitter hemma med mitt scrapbooking-kit =) Ha en skön helg!
PS. Har du strul med mailen? Skickade mail för ett tag sen som inte kom fram...
KRAM

2007-12-05 @ 15:33:58
Postat av: Johanna

Tack ska ni ha!

Åh, scrapbooking, vad avis jag blir. Jag har inte kommit så långt än men jag vill... Man kan aldrig lita på spray faktiskt, har inte sett till något mail från dig. Prova gärna och skicka igen... Hoppas allt är gott i Götet, stor kram!

2007-12-06 @ 12:51:44
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback