Äntligen fredag!

Åh, vad jag har längtat efter den här dagen. Efter en tuff men rolig vecka så träffade jag vännen Malin på Centralbadet, så himla mysigt! Vi simmade, bubblade och bastade. Sen knatade vi iväg till en mysig restaurang och åt och drack gott, borde göra det oftare. Mysigt att vara i stan också (som jag alltid skriver), trots slask och kalla vindar. Nu är jag hemma och ögonen håller på och trillar ihop. Stefan har xbox kväll och det är full fart där nere. Värsta snygga bilen står här utanför, en Audi TT, me like big time!

Imorgon blir det jobb på Ullis igen, känns skoj men samtidigt lite jobbigt. Viktigt att få några helt lediga dagar. Men jag ska inte klaga, har man tackat ja så har man... Imorgon åker familjen Westergård till Thailand (snart heter iaf alla i familjen Westergård). Är så avundsjuk men glad för deras skull! Vi kikar som bäst på resa till solen på sportlovet. Vi sjabblade bort jullovet så nu måste det bli av!

Ska lägga mig och glo lite på dumburken för en gångs skull. Önskar alla en trevlig helg, var rädda om er!

 Snart så kanske....

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åååh, står TT:n här utanför alltså??!!
Det har jag inte sett.... måste kolla. :-D

2007-01-26 @ 22:29:28
Postat av: Monica

Hallå där! Den där bilden såg inte helt fel ut du..... :-) Är det kareoke på Ullis ikväll tro el e det aldrig på lördagar? Ha en riktigt trevlig helg & lycka till på matchen imorrn...
Kram kram

2007-01-27 @ 10:14:58
Postat av: Faster

Får se om man har vägarna förbi Ullis ikväll, det är ju endå 3mils väg förbi hm.Men får man skjuts dit så är det ju inga problem. Lotta kanske följer med Kram

2007-01-27 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback