Back in business!

Några korta rader innan det är dags för matlagning och sedan träning. Vill gentligen bara lägga mig och sova lite, men SKA inte. Vi var och spelade match i Västerås igår och jag var inte hemma förrän kvart över tolv. Somnade som en stock och det händer inte så ofta! Trots mitt trötta sinne idag så har dagen varit lyckad, trots att jag fick vika :) Har varit hemkunskapslärare idag, var superroligt! Eleverna fick välja att göra precis  vad de ville, vi lyssnade på radio och det var så mysigt! Det bästa av allt var att jag fick smaka, hehe. Hela veckan känns faktiskt väldigt positiv och det är lite märkligt. Jag har inte alls planerat utan mest improviserat. Kanske är det så att då man som lärare kommer och och är avslappnad och rätt öppen för idéer får en bättre respons? Hmm, värt att klura på! Morgondagen blir säkert kaos nu bara för det... Ska laga lite mat nu och sedan styra upp min klädkammare, allt för att inte vila.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback