Borta bra men hemma bäst!

Gott Nytt 2007!

Hoppas att alla har haft en härlig nyårshelg!? Min var lugn och mysig på Vindnotholmen, Åland. Nu är jag hemma igen och har en vecka till ledigt, känns otroligt skönt och lyxigt. Ska försöka nyttja de dagarna på bästa sätt med att umgås med familj och vänner och göra en massa roliga saker som ger mig positiv energi. Längtar till torsdag då vi ska åka och bada i Fyrishov med Felix och Hanna...

Jag har länge velat hyra ett hus i England och kanske att det denna sommar blir verklighet. Kika på länken nedan för att se det hus jag vill ha. Det ligger perfekt i mitten av England vilket ger möjligheter till att köra runt lite och få chansen att se MASSOR.
Det finns så många fina hus och det är svårt att välja, har sett några helt underbara vid kusten också men de kostar bra mycket mer. Är riktigt sugen! Ska prata med Stefan då han kommer hem :)


http://www.holidaylettings.co.uk/13626
 Vad tycker ni?

Dags att göra sig klar, jag ska ner till Centrum en sväng och träffa Malin. Ha en bra dag!

Lillebror får paketSystrarna Sisters

Lite julbilder på alla goa syskon! Love you ♥

 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh, det där såg mysigt ut!!!
Hyr det, så kommer vi och hälsar på..haha ;-)

2007-01-02 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback