Dåligt med inlägg!

Gokväll alla glada :)

Oj vad trött jag är, ska snart hoppa i säng. Min "värsting" dag är snart slut, känns bra. Avslutade den med simning i Mörby med Erika
och jobbarkompisen Sara och sedan kvällsfika hos grannarna. Laddar för nytt DM skolspel imorgon (då förra veckans blev inställt). Kvällen blir lugn med Prison Break Maraton och bad hos mamsen tror jag. Får förhoppningsvis några nya avsnitt av Johan imorgon, åhh hoppas!

Måste bara få påpeka och instruera, det går att skriva inlägg och lämna någon skojsig kommentar här på sidan. Vore lite skoj! Ullis, du leder stort :) Kanske för att du är en bloggare själv!? Vet ju att det faktiskt är några som läser, finns statistik liksom... Hehe!

Nu kallar kudden, sov gott och sköt om er!

Ps: Chattade med kusin vitamin Tobbe i USA alldeles nyss. Stor kram till honom som är långt borta på lyxhotell med en massa os-medaljörer. Coolt :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha, visst är det så.. Kommentarer borde nästan vara obligatoriskt! ;-)
Ha så kul på skol-DM idag.
Kram :-)

Postat av: sussi pitkänen

Nu skall vi faktiskt vara lite snälla med oss som inte är så hajja på detta med inlägg,blogg m.m nu först såg jag att man kunde komma med kommentarer så det så...hm. Hälsningar faster sussi

2007-01-24 @ 10:03:41
Postat av: Anonym

Det förstod jag väl faster :) Tänkte nästan skriva MAMMA och FASTER, hehe. Brr, vad det är kallt ute, vill åka hem men vill inte gå ut. Hur ska jag lösa det? Kramis!

2007-01-24 @ 16:02:14
Postat av: Linda R

Känner mig lite träffad... Läser så ofta jag kan men är dålig på att skriva. Så här kommer första kommentaren från mig. Kram på dig!!!

2007-01-25 @ 09:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback