DM vinst och lugn kväll!

Åhh, vi  vann idag! Tjejerna var så duktiga och vann våda matcherna, vilket betyder att vi är i DM final. Superskoj att coacha men suck vad jobbigt då man vill vara med och spela egentligen + göra alla ivriga spelsugna tonårstjejer nöjda.

- Men jag vill inte spela där, inte med henne.
- Jag brukar inte spela där.
- Min tränare säger att vi ska göra så.

osv osv :)

Efter lite snack så löste det sig och det var toppenhumör och peppning. Jag är stolt och glad!

Myskväll hemma idag, fixat pch pysslat lite. Sanna kom hit och vi har varit iväg och käkat på vårt favvo ställe i Vallentuna. Stefan börjar bli lite skeptisk till varför vi dras dit jämt. :) God mat såklart! Vi har gjort tre fina snölyktor här utanför också. Fast Sanna säger att det heter snölycktor, dessutom säger hon att min blogg är tråkig. Tur att jag skriver för min egen skull då och ingen annans :)

Måste bara få visa min härliga tisdags kväll med bubbebad. Så ska jag ha i mitt nästa hus!

Puss & Kram!

Bubbelbad


Kommentarer
Postat av: Sanna

Johannaaaaa vart är korten på snölyktorna som jag har gjort heeelt själv :O

;)

2007-02-01 @ 17:53:54
Postat av: Monkan

Ohhh, jag ska oxå ha ett sånt där lyxigt bubbelbadkar när vi flyttar... :)
Hoppas ni hade trevligt ikväll på tjejkvällen... Blev inget GH för oss utan Blue Moon Bar, för lång kö... Säg till nästa gång du jobbar på Ullis så ja kan komma & sjunga.

Kram & Go natt

2007-02-04 @ 02:54:38
Postat av: Johanna

Jag lovar att höra av mig, Monkan! Sanna, dina snölyktor har smällt, du får komma och göra nya :)

Kram på er!

2007-02-06 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback