Första dagen avklarad!

Då var denna dag snart förbi och så himla farligt var det ju inte. Det var skoj att träffa alla på jobbet, till och med eleverna :) Det var skönt att se att alla lärare var mer eller mindre lika oförberedda och småtrötta. De hade VERKLIGEN varit lediga precis som jag, bra! Träningen gick också helt okej, jag var lite tung i kroppen men var definitivt inte den enda. Åkte hem till mamsen efter och tog ett långt varmt bad, så himla skönt. Sen fick lillebror fixa lite kvällsfika :)  Nu ska jag "bara" rätta klart några matteprov som ligger och skräpar sen förra terminen. De var på mig idag och tjatade om dem, dum som jag är så lovade jag innan jul att de skulle få dem tills imorgon. Så det är bara till att göra klart, suck!

Imorgon bär det av till IKEA efter jobbet. Måste handla lite förvaringslådor så jag kan få ordning på vår klädkammare. Det ser ut som tredje världskriget därinne. Passar på då Stefan är i Göteborg och jobbar, då kan jag röja hur jag vill och kanske slänga lite, hehe.

Dags att kila ner, målet är att vara i säng till tolv åtminstone. Det är en del av mitt nyårslöfte :)
Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback