Härlig dag!

Allt känns jättebra idag! Somnade tidigt igår och har sovit som en kung :) Solen skiner och jag har varit ute och gått, städat lite och bara softat. Har dock lite dåligt samvete då Stefan är och röjer i sin gamla lägenhet med hjälp av sin mamma och styvfar. Borde kanske ha varit där jag med, men ville verkligen bara vara hemma. Ska hjälpa till imorgon och bidra med mina städkunskaper :)

Ikväll är det då som sagt dags för Ullis igen, ja Monkan det är karaoke på lördagar :) Kom dit vetja! Kul att jobba faktiskt då och höra på alla stjärnor och även de som glänser lite mindre, hehe. Blir nog mycket folk ikväll då det är löningshelg. Hoppas på bra stämning och mycket dricks!

Jag har tänkt jättemycket på farmor i några dagar nu, det gör jag i och för sig jämt men inte riktigt så här. Skickar en jättekram till henne där uppe var hon än är och gör. Jag hoppas att hon sitter med ett gott glas vin, en bra bok framför en brasa :) Saknar dig!

 Min och farmors älsklingsblomma ♥

Puss och kram till alla mina nära och kära.

"Vi kan inte ändra på vår historia men vi kan påverka vår framtid" Okänd


Kommentarer
Postat av: Sanna

Moonkan ja har redan varit å sjungit på ullis haha nu e de din tur att köra lite karaoke där ;)
Johanna ha så kul ikväll tyvärr kommer ja inte å gästsjunger ikväll, men du får klara dig iaf ;p

2007-01-27 @ 14:56:31
Postat av: Monkan

Vad synd att jag så detta först idag.... Men som sagt, det kommer fler lördagar... Sanna, vi får ta en date där nån dag! :)
Ha en trevlig söndag!

2007-01-28 @ 09:27:50
Postat av: Britta

Hej Johanna! Frida visade mig din blogg och det verkar ju himla kul. Kul att se hur livet lever med dig hemma i Sverige! Har ju kænt dig sedan du var en 4-5 år och du har alltid varit en klok och fin tjej! Ha det fint sålænge, så hørs vi! Många kramar!

Postat av: Britta

Hej igen. Skrev fel på url-adressen, detta ær den riktiga! Dær kan du gå in och se på tavlorna jag har målat!

2007-01-30 @ 18:25:44
URL: http://www.brittasbilder.piczo.com
Postat av: Johanna

Britta, dina bilder är så häftiga. Uppmaning till alla att gå in och kika. Jag tänker beställa en helt klart!

2007-02-06 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback