Here we go again!

Nu är det söndagkväll än en gång och humöret svajar. Jag tycker ju att det är kul på jobbet men ändå får jag lite ångest över att allt drar igång igen. Imorgon börjar kursen också, ska bli spännande. Jag har inte alls hunnit läsa allt som jag tänkt men tänker inte vara superambitiös innan jag vet mer vad det handlar om.

Idag har jag knappt varit utanför dörren, bara en kortis för att slänga sopor och tända lite ljus. Så fint med all snö :) Äntligen! En riktig slappardag alltså med pizza, mysbrallor och mycket tv-tittande. Har känt mig lite seg efter gårdagens bartendande :) Det var faktiskt superkul, träffade en del kända ansikten. Har lärt mig att blanda lite groggar och göra irish coffee också. Ingen superlön direkt men skoj med alla glada människor och att få lite tips inom mat och dryckesbranschen. Sanna lurade med mig till Farbror & Co en sväng också, jag var helt klart bland de äldsta på plats. Blev en halvtimmes dansande sen kom snälla Stefan och hämtade oss.

Sanna och jag 

På Farbror efter att ha jobbat åtta timmar :)

Nä, nu ska ja sätta mig med matteboken en stund och se om jag kan lösa några kluriga ekvationer. Inte min starka sida men värt ett försök. Stor lycka till kram till Erika som börjar på sitt nya jobb imorgon efter 3,5 års pluggande, ska tänka på dig imorgon!

Önskar alla en härlig vecka, kram!


Kommentarer
Postat av: Ullis

ÅH, vilken härlig slappardag...sån vill jag också ha.
Är helt slut efter helgens turnering. :-)
Kram

2007-01-21 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback