Många tankar

Som oftast så har kroppen och hjärnan varvat ner lagom till tisdag kväll då första dagen på jobbet samt mardrömstisdagen är avklarad. Det är verkligen alltid så! Har inte varit hemma så mycket utan flängt runt, då jag väl varit hemma har vi varit utan el :) så det har inte blivit så mycket skrivande. Lite typiskt då jag har haft mycket som jag klurat på och velat få ut... För att vara effektiv så kommer här därför ett litet kort sammandrags medley :)

Elevbråk, tårar, frustration, trötthet, innebandy, mer frustration, fler tårar, klureri, peppsnack, tv-spel, ny match, ny frustration, goa grannar, stöttande pojkvän, strömavbrott, beslutstagande, söndagsångest, goa elever, härliga vänner, kul träning, födelsedagskalas, äntligen tisdag kväll!

Lite berg och dalbana minst sagt, men annars vore väl livet tråkigt! Imorgon blir en spännade dag med DM i innebandy för killarna på skolan. Gjorde klart för dem idag att inget annat än vinst räknas.... Sen har jag hört rykten om bakning hos mig med Sanna, vi får väl se. Chokladmuffins var önskemålet!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att sova, måste bara skriva först att i söndags då vi hade strömavbrott så la vi oss innan 22.00. Det har inte jag gjort sen jag var 12 kanske, rätt skönt!

Grattis Malin och grattis moster i efterskott!

Kramis!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback