Nedräkning!

Godmorgon!

Känner mig ganska duktig då klockan är lite över tio, jag har duschat, tvättat och plockat med disken redan. Stefan ligger och snusar i sängen och jag försöker skriva tyst för att inte väcka honom :) Vilken härlig dag vi hade igår, det var full rulle! Efter Fyrishov så kom Stefans syster Marina över en sväng med sina söner Pontus och Linus. Det var fullt ös i vår lilla stuga med film, brotttningsmatcher, krig och tillslut lite ritstuga. Jag fick till ca 2 minuters lugn och ro tror jag :)

Ritstuga

Nu ska jag snart iväg till Räddningsskolan och hälsa på Jenny, äntligen blir det av! Alltid lika skoj att komma dit, en häftig arbetsplats med många underbara människor. Det var längesen jag var där nu så vi får se om det är som jag minns det. Får alltid en märklig känsla i magen då jag kör dit, på ett bra sätt alltså :) Ikväll blir det middag här hemma med Erika & Pontus, ska bli trevligt!

Klockan tickar, tar tid att skriva tyst :) Ska göra mig klar för att åka.
Önskar alla en toppendag! Grattis Hanna på namnsdagen idag ♥

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Syster Josefine

Jasså du, du ska till räddningsskolan? va roligt:)
kolla om dom har nåt jobb till mig? *smile*

Hoppas du kommer imorrn på matchen!
Ha en bra dag Kramisar

2007-01-05 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback