Nytt försök!

Suck, skrev ett jättelångt inlägg och allt bara försvann. Jag var inte på gott humör då och är sannerligen inte på bättre nu. Tror att jag skippar det här och kanske skriver mer senare istället. Men bara lite, är grymt less på innebandy och vill bara SPELA. Tråkigt med förlust men ego som man är så känns det än tråkigare att bara spela en period. Jag har grym respekt för de som sitter på bänken och kämpar/hoppas/längtar. Jag lägger inte ner så här mycket tid/energi/engagemang på att inte få göra det jag älskar mest, att spela de viktiga matcherna. Suck!

Struntsamma, nu kilar jag över till grannarna och äter lite mat och hoppas att de goa barnen kan pigga upp mig lite. Så onödigt att det ska ta så mycket energi det här med innebandyn...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh, vad irriterande det är när allt försvinner för en..
Har också varit med om det.. :-(

Men tack för en trevlig kväll i mörkret i söndags! ;-)

2007-01-16 @ 07:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback