Så skönt med helg!

Så var det då äntligen dags för helg, helt underbart! Jag var så slut efter matchen igår och mådde illa så la mig redan kl 22.00. Ändå var jag lika trött imorse, skumt! Jag har haft en bra dag på jobbet och fixade lite praktiska saker så som studentlitteratur, handlade mat + ringde några samtal innan det var dags för eftermiddagsvila. Hade söta Hanna över en sväng och vi kikade på film, Casper och jag somnade nästan. Då hon gått hem var det bara att blunda och jag somnade nog på två sekunder.

Vinst i gårdagens viktiga match och JAG FICK SPELA hela matchen. Kändes jätteskönt och viktigt för mitt psyke :) Imorgon har systeryster match så tänkte åka till Märsta och kolla. Sen bär det av till Ullis Kök och Bar där jag ska jobba lite extra under några veckor. Kusin Tobbe drar till USA imorgon för att träna brottning och jag har tänkt att hjälpa till lite och tjäna en extra slant... Känns lite pirrigt men har ju serverat i Rosers på slottet så det borde väl inte vara så svårt.

Angående studentlitteraturen... På måndag börjar jag en 5 poängskurs på LHS som heter Feldenkreismetoden. Vet egentligen inte så mycket om det men har blivit rekommenderad av en gammal kursare att gå. Om jag har förstått det hela rätt så är det en form av antistress/yoga pedagogik och det lät väldigt spännande. Hur det hela ska gå till rent praktiskt återstår att se men jag är positiv och provar mig fram. Så på måndag blir det alltså heldag på jobbet, sen direkt in till stan för tre timmars lektion, sedan tåget till träningen, lite sent dock men kan ju vara med på tvåmålet :) Jag kan nästan se mamma och faster sucka framför mig nu, hehe. Man måste ju prova eller hur!? Allt skulle underlätta om  jag fick låna en bil några måndags kvällar, någon snäll själ som erbjuder sig? Jag ska vara försiktig, jag lovar! :)

Sten StureMatchbild

Lite matchbilder från igår!

Dags att fixa lite innan det är sovdags,ska börja på en ny bok ikväll och längtar redan. Är inne i ett lässtimm :) Sov gott och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback